Refundio pomáhá cestujícím získat kompenzaci v případě zpoždění nebo zrušení letu, nestihnutí přestupu, overbookingu a dalších situacích. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, my poté ověříme, zda existuje nárok na kompenzaci. Posouzení vašeho případu je vždy zdarma.
Pokud si myslíme, že máte nárok na kompenzaci, kontaktujeme zástupce aerolinky a kompenzaci pro vás získáme. Pokud je to navíc možné, snažíme se klientům kompenzaci vyplatit předem. V takových případech vám zašleme nabídku na odkoupení vašeho nároku. Ne ve všech případech je však tento postup možný. Pokud vám nemůžeme nabídnout výplatu kompenzace předem, vyplatíme vám ji po jejím vymožení od letecké společnosti.
Proč vyplácíme kompenzaci předem?
Čekání na letišti je únavné samo o sobě, proč byste ještě měli čekat na vyřízení kompenzace. Pokud si myslíme, že váš nárok na kompenzaci existuje, kompenzaci vám jednoduše vyplatíme předem. Vy tak nemusíte na nic čekat a my vše řešíme již vlastním jménem. Pokud se nám podaří kompenzaci od aerolinky získat, naše odměna je rozdíl mezi částkou, kterou jsme vám vyplatili a částkou, kterou jsme od aerolinky získali. Nic tedy neplatíte.
Je ověření nároku opravdu zdarma?
Ano. Vyplnění formuláře a odeslání žádosti o kompenzaci je zcela zdarma. Náš tým vše posoudí a v případě, že podle nás existuje nárok na kompenzaci, pošleme vám informace k dalšímu postupu.
Jaká finanční a osobní rizika nesu?
Žádná. Všechny náklady jsou na naší straně, ať už případ prohrajeme, či se nám pro vás podaří kompenzaci získat.
Naše odměna činí 35% z nároku na kompenzaci. Všechny poplatky jsou již zahrnuty, pokud se nám tedy podaří kompenzaci získat, pošleme vám vždy 65% z nároku kompenzace. Pokud je to navíc možné, nabídneme vám navíc výplatu kompenzace předem. V takovém případě je nabídka stanovena vždy individuálně dle rizikovosti případu. Veškerá rizika úspěšnosti sporu pak přebíráme na sebe. Částka vám zůstává i v případě, kdy se nám nepodaří spor vyhrát.
Co znamená, že dorovnáte konkurenční nabídku?
V případě, že vám jiná společnost nabízí za váš narušený let vyšší kompenzaci, stačí nám napsat a my tuto nabídku dorovnáme. Dorovnání nabídky je vždy na individuálním posouzení, kdy se jedná zejm. o posouzení toho, zda je nabídka konkurenční společnosti relevantní a běžně dostupná. Většina společností navíc svou provizi uvádí bez různých poplatků. My jsme se rozhodli být v tomto transparentní a žádné poplatky navíc u nás nenajdete.
Pokud mi pošlete nabídku, musím ji přijmout?
Nemusíte. Nabídka je zcela nezávazná. Pokud se vám nebude zdát, můžete ji samozřejmě odmítnout a kompenzaci si řešit např. vlastní cestou.
Co když se vám nepodaří spor s aerolinkou vyhrát.
Budete chtít peníze zpět?
Nebudeme. Částka vám vždy zůstává, ať náš spor s aerolinkou dopadne jakkoliv. Jinak by to přeci nedávalo smysl :)
Proč bych měl využít vašich služeb?
Důvodů je hned několik, ale tím nejzásadnějším je to, že se snažíme našim klientům vyplácet kompenzaci předem. Nemusíte tak na nic několik měsíců čekat a částku máte do 48 hodin na účtu. Podání žádosti o kompenzaci vám zabere 3 minuty a poté je už všechno na nás. Kompenzací u nás prolétnete doslova vcukuletu!
Vedle toho vám můžeme slíbit rychlou a transparentní komunikaci. Každý měsíc pomáháme tisíce cestujícím a jsme tak schopni kompenzaci řešit nejrychleji na trhu.
Můžu vás kontaktovat i potom, co jsem kontaktoval aerolinku sám?
Můžete. Dokonce nás můžete kontaktovat i v případě, kdy vám aerolinka váš nárok na kompenzaci zamítla. V takovém případě vše prošetříme a pokusíme se vám pomoci. Je samozřejmě jednodušší nás kontaktovat rovnou. Může se totiž stát, že pokud vám aerolinka nárok odmítne, nebudeme vám již moci nabídnout odkoupení vašeho nároku.
Jak dlouho trvá vyřízení kompenzace?
Vyplnění formuláře u nás trvá přibližně 3 minuty. Poté váš případ obratem posoudíme a zašleme vám informace k dalšímu postupu. Celý proces vyřešíme za vás a vy jen počkáte na připsání peněz na účet.
V jaké měně mi přijde kompenzace?
Kompenzaci zasíláme v měně EUR.