Otázky a odpovědi

Nejčastější dotazy

Máte dotazy? Máme pro vás odpovědi.
Jak refundio funguje?
Refundio pomáhá cestujícím získat kompenzaci za narušení letu. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, my poté ověříme, zda existuje nárok na kompenzaci. Pokud jsme přesvědčeni, že ano, pošleme vám nezávaznou nabídku na odkup vašeho nároku a následně převedeme částku na váš účet. Ne ve všech případech je však tento postup možný. Pokud vám nemůžeme nabídnout výplatu kompenzace předem, i tak se pro vás pokusíme kompenzaci získat. V takových případech vám kompenzaci vyplatíme po vymožení od letecké společnosti.
Proč vyplácíme kompenzaci předem?
Čekání na letišti je únavné samo o sobě, proč byste ještě měli čekat na vyřízení kompenzace. Pokud si myslíme, že váš nárok na kompenzaci existuje, kompenzaci vám jednoduše vyplatíme předem. Vy tak nemusíte na nic čekat a my vše řešíme již vlastním jménem. Pokud se nám podaří kompenzaci od aerolinky získat, naše odměna je rozdíl mezi částkou, kterou jsme vám vyplatili a částkou, kterou jsme od aerolinky získali. Nic tedy neplatíte.
Je ověření nároku opravdu zdarma?
Ano. Vyplnění formuláře a odeslání žádosti o kompenzaci je zcela zdarma. Náš tým vše posoudí a v případě, že podle nás existuje nárok na kompenzaci, pošleme vám informace k dalšímu postupu.
Jaká finanční a osobní rizika nesu?
Žádná. Všechny náklady jsou na naší straně, ať už případ prohrajeme, či se nám pro Vás podaří získat náhradu škody.
Jaká je vaše odměna?
Naše odměna činí 30% z nároku na kompenzaci. Všechny poplatky jsou již zahrnuty, pokud se nám tedy podaří kompenzaci získat, pošleme vám vždy 70% z nároku kompenzace. Pokud je to navíc možné, nabídneme vám navíc výplatu kompenzace předem. V takovém případě je nabídka stanovena vždy individuálně dle rizikovosti případu. Veškerá rizika úspěšnosti sporu pak přebíráme na sebe. Částka vám zůstává i v případě, kdy se nám nepodaří spor vyhrát.
Co znamená, že dorovnáte konkurenční nabídku?
V případě, že vám jiná společnost nabízí za váš narušený let vyšší kompenzaci, stačí nám napsat a my tuto nabídku dorovnáme. Dorovnání nabídky je vždy na individuálním posouzení, kdy se jedná zejm. o posouzení toho, zda je nabídka konkurenční společnosti relevantní a běžně dostupná apod.
Pokud mi pošlete nabídku, musím ji přijmout?
Nemusíte. Nabídka je zcela nezávazná. Pokud se vám nebude zdát, můžete ji samozřejmě odmítnout a kompenzaci si řešit např. vlastní cestou.
Co když se vám nepodaří spor s aerolinkou vyhrát.
Budete chtít peníze zpět?
Nebudeme. Částka vám vždy zůstává, ať náš spor s aerolinkou dopadne jakkoliv. Jinak by to přeci nedávalo smysl :)
Proč bych měl využít vašich služeb?
Důvodů je hned několik, ale tím nejzásadnějším je to, že se snažíme našim klientům vyplácet kompenzaci předem. Nemusíte tak na nic několik měsíců čekat a částku máte do 48 hodin na účtu. Podání žádosti o kompenzaci vám zabere 5 minut a poté je už všechno na nás. Kompenzací u nás prolétnete doslova vcukuletu!

Vedle toho vám můžeme slíbit rychlou a transparentní komunikaci.
Můžu vás kontaktovat i potom, co jsem kontaktoval aerolinku sám?
Můžete. Dokonce nás můžete kontaktovat i v případě, kdy vám aerolinka váš nárok na kompenzaci zamítla. V takovém případě vše prošetříme a pokusíme se vám pomoci. Je samozřejmě jednodušší nás kontaktovat rovnou. Může se totiž stát, že pokud vám aerolinka nárok odmítne, nebudeme vám již moci nabídnout odkoupení vašeho nároku.
Jak dlouho trvá vyřízení kompenzace?
Vyplnění formuláře u nás trvá přibližně 5 minut. Poté do 48 hodin váš případ posoudíme a zašleme vám informace k dalšímu postupu. Pokud podle nás nárok na kompenzaci existuje, zašleme vám nabídku na odkup. Pokud ji přijmete, částku odesíláme do 2 dnů od potvrzení a vyplnění potřebných dokumentů.
V jaké měně mi přijde kompenzace?
Kompenzaci zasíláme v měně EUR.

Stále máte otázky?

Nemůžete najít odpověď, kterou hledáte? Napište nám.